Skocz do zawartości
ipio

Regulamin Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Forum

 I Ogólne

 

§1.1 Rejestrując się na forum, akceptujesz niniejszy regulamin.

§1.2 Administracja wyższa zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie bez wcześniejszego uprzedzania.

§1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.

§1.4 Zakaz posiadania więcej niż jednego konta. Każde Multikonto będzie karane blokadą permanentną dostępu do forum.

§1.5 Regulamin jest kierowany do każdego z użytkowników forum bez wyjątku.

§1.6 Administracja forum nie odpowiada za treści zamieszczane przez użytkowników.

§1.7 Użytkownik posiadający 5 Warny na swoim koncie, otrzymuje blokadę na możliwość pisania postów na forum oraz na wypowiadanie się na shoutboxie.

§1.8 Regulamin wchodzi w życie wraz z dniem publikacji go na forum.

 

II Zabronione

 

§2.1 Zabrania się pisania na CapsLock'u (drukowanymi literami).

§2.2 Zabrania się nagminnego używania niecenzuralnych słów.

§2.3 Zabrania się reklamowania innych for/stron w dowolny sposób.

§2.4 Zabrania się obrażania, wyśmiewania zarówno użytkowników jak ich poglądów i religii.

§2.5 Zabrania się umieszczania wszelkich treści niezgodnych z prawem (np. pornografii, treści wulgarnych bądź zawierających nagość, nazizmu, rasistowskich etc.).

§2.6 Zabrania się upubliczniania statusu, który zawiera treści niezgodne z regulaminem.

§2.7 Zabrania się spamowania i pisania postów niewnoszących nic sensownego do tematu.

§2.8 Zabrania się umieszczania tematów w nieodpowiednim dziale, każdy taki temat będzie przenoszony do kosza.

§2.9 Zabrania się podszywania w dowolny sposób pod któregoś z członków z administracji (Używanie tego samego nicku nie jest podszywką. Podszywanie się jest od momentu, w którym użytkownik przedstawia się jako osoba, pod którą się podszywa).

§2.10 Zabrania się pisania posta pod postem - od tego jest opcja edytowania wypowiedzi.

§2.11 Zabrania się używania koloru czerwonego (każdego odcienia, kolor ten zarezerwowany jest dla administracji forum).

§2.12 Zabrania się publikowania prywatnych danych, zdjęć itd. innych użytkowników bez ich zgody.

§2.13 Zabrania się wypowiadania w kogoś temacie "Odpracuj warna" - wyłącznie mają do tego prawo osoby uprawnione.

§2.14 Zabrania się umieszczania jakichkolwiek plików do wirusów/robaków oraz plików mogących zaszkodzić komukolwiek.

§2.15 Zabrania się wstawiania ref-linków bez zgody administracji.

§2.16 Zabrania się dawania punktów reputacji na prośbę innych użytkowników.

§2.17 Zabrania się korzystania z jednego konta przez więcej niż jedną osobę.

§2.18 Zabrania się używania argumentu mijającego się z prawdą w podaniu o admina (np. +gametracker, kiedy osoba składająca podanie nie spełnia minimalnych wymagań dotyczących godzin na serwerze).

§2.19 Zabrania się używania nicku łudząco podobnego do któregoś z członków administracji.

§2.21 Zabrania się wypowiadania sie pod wlasnym postem.

§2.22 Zabrania się pisania bezsensownych odpowiedzi w wątkach (np. żal, eh, lol, omg itd).

§2.23 Zabrania się podawania fałszywego wieku w podanich.

 

III Posty

 

§3.1 Tytuł tematu powinien informować o jego zawartości.

§3.2 Wymagane jest przedstawienie przynajmniej trzech argumentów za lub przeciw w podaniach o admina.

§3.3 Wypowiadanie się we własnym podaniu będzie karane warnem (Zaleca się edytowanie tematu oznaczając osobę której odpowiadamy na pytanie, np. @ipio mam 16 lat).

§3.4 Na Forum nie można umieszczać reklam innych for.

§3.5 Pisanie tych samych argumentów co inni użytkownicy w propozycjach i w podaniach o admina, bądź pisanie postów typu – „Jestem za, te same powody co @user” będzie karane warnem.

§3.6 Tylko Administracja (moderator wzwyż) ma prawo robić ankiety w tematach.

§3.7 Obowiązuje zakaz zwracania innym użytkownikom uwagi, że złamali punkt regulaminu. Od tego jest opcja zgłaszania wypowiedzi do moderatora.

§3.8 Użytkownik powinien starać się pisać posty przejrzyste oraz bez błędów językowych.

§3.9 Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.

§3.10 Zakaz usuwania notek dodanych przez administrację.

§3.11 W podaniach o range forum, bądź serwera nie wypowiadamy się na „neutral”. Wypowiadając się w podaniu, musisz podjąć decyzję czy użytkownik zasługuje na tą rangę, czy nie i przynajmniej podać 3 argumenty, dlaczego jesteś na tak lub na nie. Odpowiedzi bez podania 3 argumentów i bez podania swojej decyzji będą karane warnem lub uznane jako spam.

§3.12 W odwołaniach od bana może wypowiadać się tylko osoba odwołująca się od bana, admin banujący, UB Team oraz Administracja wyższa (J@ wzwyż).

§3.13 W skargach może wypowiadać się Osoba oskarżona, oskarżająca, UB Team oraz administracja wyższa (J@ wzwyż).

§3.14 Wszelkie prowokacje, bądź publiczne robienie z siebie osoby niekompetentnej będzie karane.

§3.15 Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce posta, zamykane, lub całkowicie usuwane.

§3.16 Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami.

§3.17 Zakaz spamowania tematami o tej samej, bądź podobnej tematyce (np. Życzenia wielkanocne, świąteczne itd.)

§3.18 Zakaz Pisania w Opinii na temat sieci, serwerów postów typu, popieram, fajny serwer itd.

§3.19 Należy wpisywać odpowiednią nazwę tematu która mówi ogółem co zawiera temat.

§3.20 Administrator rezygnujący ze swojej posady, może powrócić do pełnienia swoich obowiązków nie szybciej niż miesiąc od rezygnacji, bez względu na powód.

§3.21 Bezsensowne posty we wszelkich Propozycjach/Błędach typu "dobrze, że to zauważyłeś leci +" lub "dobry pomysł +" lub "Jestem na tak" będą karane warnem bez ostrzeżenia słownego!

By ipio,

Zmiana w: §3.11 W podaniach o range forum, bądź serwera nie wypowiadamy się na „neutral”. Wypowiadając się w podaniu, musisz podjąć decyzję czy użytkownik zasługuje na tą rangę, czy nie i przynajmniej podać 3 argumenty, dlaczego jesteś na tak lub na nie. Odpowiedzi bez podania 3 argumentów i bez podania swojej decyzji będą karane warnem lub uznane jako spam.

Edited

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Kto jest online?
    0 użytkowników, 0 anonimowych, 4 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

×